SAFE supportaftale
I den moderne verden er teknologi en uundværlig del af vores daglige liv. For virksomhede er en velfungerende IT-infrastruktur afgørende for at opnå succes og produktivitet. Men hvad sker der, når noget går galt? Hvem ringer du til, når din computer kører langsomt, eller når din server går ned? Her kommer vores SAFE supportabonnementer ind i billedet.
Vores SAFE supportaftale er en skræddersyede løsninger, der giver dig adgang til pålidelig og effektiv IT-hjælp, når du har brug for det. Med vores abonnementer får du:
- Proaktiv overvågning: Vi overvåger din IT-infrastruktur kontinuerligt for at identificere potentielle problemer, før de bliver kritiske. Dette hjælper med at forhindre nedetid og uforudsete omkostninger.
- Ekspertise: Vi er altid klar til at hjælpe. Uanset om det drejer sig om hardwareproblemer, softwarefejl eller netværksudfordringer, kan du stole på vores ekspertise.
- Skalérbarhed: Vores SAFE-aftaler er skalerbare, hvilket betyder, at de kan tilpasses dine specifikke behov. Uanset om du er en enkelt iværksætter eller en større virksomhed, har vi en løsning, der passer til dig.
- Omkostningseffektivitet: Ved at vælge en SAFE aftale betaler du kun for de tjenester, du har brug for. Dette gør at du kan holde de almindelige IT udgifter på et balanceret niveau.
Vores SAFE-aftale er som nævnt skalérbar, men kan dække en bred vifte af tjenester, bl.a.:
SAFE Basic:
- Microsoft 365 / apps support
- Antivirus
- Tilpasning af eksisterende brugere/rettigheder i dit system
- Fjernskrivebordsmiljøer
- VPN
- Konstant check af din infrastruktur
- Og meget mere…
SAFE 365
- Alt fra vores SAFE pakke
- Opsætning af nye systemer
- Oprettelse af brugere og mail
- Opsætning af nye PC'er
- Oprettelse af nye domæner
- Onsite support (ekskl. Kørsel)
Få styr på dit IT med vores SAFE supportabonnement.