Microsoft 365

Med et Microsoft 365 Business abonnement åbner du døren til en verden af produktivitet og effektivitet. Få adgang til de seneste Office-apps, avanceret e-mail, og stærk beskyttelse af dine data. Gør samarbejde til en leg og arbejd på tværs af enheder og steder. Mulighederne er ubegrænsede med Microsoft 365 Business.

Her er blot et lille udpluk af de ting du kan opnå ved at benytte Microsoft 365. 

Exchange Online

Nyd pålidelig og sikker e-mail-kommunikation i skyen, hvor du kan tilgå dine beskeder, kalender og kontakter fra overalt, på alle enheder, og det hele synkroniserer regelmæssigt. 
Derudover får du sikkerhed i topklasse med bl.a. kryptografisk stempel på at mails kommer fra din virksomhed, samt et filter der filterer uønsket mails, som phishing og CEO fraud fra. 

Microsoft Teams

Skab en mere effektiv og sammenhængende arbejdsplads med Microsoft Teams. Kommuniker og samarbejd i realtid fra ét sted, del filer, og hold møder hvor som helst. Med Teams får du alt, hvad du har brug for for at styrke teamwork og forbedre produktiviteten.

Sharepoint Online

Optimer din virksomheds dokumentstyring og samarbejde med SharePoint Online. Skab en central hub for filer, viden og projekter. Del information sikkert, samarbejd problemfrit og hold styr på alle dine dokumenter. Rediger dokumenter sammen med dine kolleger i realtid. Beskyt dine dokumenter med avanceret brugerstyring helt ned på filniveau. 

Microsoft Intune (M365 BP)

Gør det let at administrere og beskytte alle dine enheder, uanset hvor de befinder sig. Med Intune kan du nemt implementere sikkerhedspolitikker, distribuere apps og opretholde kontrol over dine mobile enheder. Få ro i sindet og øg produktiviteten med Intune.

 

Herunder har du de 3 mest benyttede licenser, priser og funktioner


Alle priser er ekskl. moms

Microsoft 365 Business Basic Microsoft 365 Business Standard Microsoft 365 Business Premium
477 kr bruger/år 995 kr bruger/år 1752 kr bruger/år

Start med web- og mobilapps

  • Kun web- og mobilversioner af Word, Excel, PowerPoint og Outlook

  • Chat, foretag opkald, og hold møder med op til 300 deltagere

  • 1 TB skylager pr. bruger

  • Mail i virksomhedsklasse

  • Administrer kundeaftaler

  • Standardsikkerhed

  • Telefon- og websupport når som helst

Alt i Business Basic, plus:

  • Desktopversioner af Word, Excel, PowerPoint og Outlook

  • Afhold nemt webinarer

  • Værktøjer til deltagerregistrering og rapportering

  • Værktøjer til at oprette tilpassede dokumenter og professionelle layouts

Alt i Business Standard plus:

  • Avanceret sikkerhed

  • Adgangs- og datakontrol

  • Beskyttelse mod cybertrusler

Vores samarbejdspartnere